Tuesday, October 18, 2016

Diana & Corneliu - Sibiu

Fotografii nunta Sibiu - Diana & Corneliu


Într-o zi din vara anului trecut, i-am întâlnit pe Diana și Corneliu într-o cafenea de lângă Cișmigiu și am povestit despre nunta lor.
Așa le-am descoperit pasiunea pentru istorie, dragostea pentru orașul Sibiu și dorința de a face din nunta lor un eveniment memorabil. La fel s-a întâmplat și în vara acestui an, când am reîntâlnit-o pe Diana la fel de energică și pe Corneliu la fel de îndrăgostit.
De data aceasta, le-am cunoscut prietenii, familia și nașii – pe care-i declar, fără nici o ezitare, ca fiind nașii cei mai creativi și plini de voie bună pe care i-am întâlnit în cele peste 150 de nunți pe care le-am fotografiat. A fost o încântare să fiu cu voi.
Vă doresc multă fericire și casă de piatră, Diana și Corneliu!