Tuesday, October 24, 2017

Karinna & Nicky - Hunedoara

Iata ca, dupa Save the Date-ul din primavara acestui an, a venit si momentul mult asteptat al zilei nuntii. Am gasit-o pe Karinna la Deva, la salonul Master Style by Cristina, loc in care frumusetea ei nativa era subliniata si amplificata. Apoi, intr-un suflet am alergat la pregatirile lui Nicky, undeva pe Valea Raului Nandru.
De aici am zburat acasa la Karinna, pe care am gasit-o inconjurata intr-o atmosfera febrila si adolescentina, de catre prietenele ei si asteptandu-l pe Nicky pentru intalnirea, in premiera, in calitate de mireasa si mire. La aceasta cununie am vazut cel mai mult orez zburator. Ploaia a vrut sa vina si ea la cununie, dar a intarziat, asa ca ne-a insotit in drumul spre Biserica din varful dealului. Dar ne-a pasuit pana la petrecere, unde la adapost, am putut dansa pana dimineata.
Povestea nu se termina aici, fiindca va urma un Trash The Dress magnifique :). Dar, toate la timpul lor.
Casa de piatra, Karinna si Nicky! Sunteti minunati!
PS: Slideshow-ul de la sfarsitul postarii cuprinde un rezumat amplu al nunČ›ii. Poate fi vazut doar cu parola stiuta de miri.




































Karinna&Nicky from Eugen CALOTA on Vimeo.