Monday, November 19, 2018

Alexandra & Mihai


Fotografii nunta Hotel Diamond Cincis, Deva


Alexandra & Mihai


Fotografia de nunta, dincolo de latura profesionala, imi ofera ocazia sa intalnesc si sa interactionez cu multi oameni. De cele mai multe ori necunoscuti, dar atunci cand intalnesc oameni pe care-i cunosc misiunea mea este si mai interesanta. Pe Mihai il stiu de cativa ani si m-am bucurat mult cand mi-a spus ca ar vrea sa fiu fotograful nuntii sale. 
In ziua nuntii am intalnit-o pentru prima data pe Alexandra. Volubila si zambitoare mi-a povestit despre ei, despre micutul lor, despre cum simte ziua nuntii.
Familii si prieteni impreuna pentru a celebra dragostea celor doi. Pregatiri de nunta, lacrimi cazute in amintirea celor dragi, frenezia dansului pe muzica trupei "The Puzzles", am fost cu ei secunda cu secunda pentru a le oferi amintiri care dureaza o vesnicie. Fotografii in care sa se regaseasca peste ani asa cum au fost in ziua in care dragostea lor a parcurs povestea nuntii.

Va multumesc pentru incredere si rabdare! Casa de piatra, Alexandra si Mihai!































Link-uri utile: