Wednesday, December 5, 2018

Andreea & Marius


Fotografii nunta Terra Events Hall

Andreea & Marius


 Andreea si Marius au organizat nunta lor cu atentie pentru fiecare detaliu. Au inceput pregatirile cu mult timp inainte si asta le-a permis ca in ziua nuntii sa dedice toata energia celebrarii, bucuriei de a fi impreuna cu familia si prietenii, de a fi unul langa celalalt. Am inteles asta inca de la prima intalnire cu ei si timpul mi-a confirmat ca am avut dreptate. 
Cand te implici cu toata inima in ceea ce faci, cand cauti sa intelegi si sa te apropii de toti oamenii cu care lucrezi, implinirea vine firesc. 

 A doua intalnire a fost pentru o sedinta foto de logodna pe strazile Bucurestiului. Am vazut atunci cat de bine este sudat cuplul lor, cat de bine se simt unul pe celalalt. A fost o bucurie acea prima intalnire fotografica. 

A urmat a treia, la cununia civila, cand am avut ocazia sa cunosc prietenii si familiile lor. De data aceasta, alaturi de eleganta si relaxarea celor doi am cunoscut si o alta latura psihologica. Le-am simtit emotia de dinaintea ceremoniei civile si exuberanta de dupa ce au spus "da" in fata ofiterului starii civile. 

A patra intalnire a fost in ziua nuntii. Deja relatia noastra era bine conturata, astfel ca m-au simtit si tratat ca pe un prieten, un membru al familiei. Distantele intre momentele zilei au fost scurte ceea ce ne-a permis sa folosim timpul intr-un mod eficient. A fost timp pentru o partida de Fifa cu prietenii, pentru socializare, sedinte foto, cununie religioasa si petrecere. Parteneri intr-ale fauririi amintirilor video au fost Mihai Nae si Aurelian Mirea. O reala placere colaborarea cu ei. Sunt convins ca asa a fost si pentru miri. Terra Events Hall, a fost restaurantul in care s-a desfasurat petrecerea pe muzica celor de la Trupa 2 Zece in cea mai mare parte a timpului, dar DJ-ul si interpreta de muzica populara au fost la inaltimea asteptarilor. 

Iar povestea nu se opreste aici.


Link-uri utile: