Monday, June 3, 2019

Andi Constantin - botez


Fotografii botez Andi

Casa Danielescu, Targu-Jiu


Copilul vine in familia noastra atunci cand un suflet este trimis sa ne ridice si sa ne imbogateasca viata.

Un dar primit care sa ne aminteasca in fiecare clipa ca avem o misiune de dus mai departe, un drum pe care sa-l urmam. M-am bucurat atat de tare cand am aflat ca Ramona si Alin vor avea un prunc. Dumnezeu i-a binecuvantat cu cu copil frumos, cu ochii mari si curiosi, care m-au captivat de-a lungul intregii zile pe care am petrecut-o impreuna.

Este incredibil cata energie si prospetime poate sa aduca un copil in viata noastra. Imi amintesc cum am trait si eu, cu zece ani in urma, aceasta minune de a simti un suflet curat alaturi.

Va doresc, Ramona si Alin, sa va bucurati in fiecare clipa de darul primit. Sa tineti minte aceasta bucurie si sa o marcati ca un punct de recalibrare la care sa va intoarceti ori de cate ori va fi nevoie.

Va multumesc pentru ca mi-ati ingaduit sa fiu cu voi in aceasta zi minunata, alaturi de prieteni vechi, rude, nasi (Maxi - esti un copil fantastic. A fost o incantare sa te cunosc si sper sa ne mai revedem).

Ganduri bune pentru toti,
Eugen
Link-uri utile: